KEUNE HUNGARY GRAND OPENING

Igaz, hogy még csak 3 hónapja indult el nagy erőkkel a KEUNE hazai értékesítése, de nem haboztunk megtartani az első nagy partnertalálkozót az Up Hotel Budapestben, ami egy rendkívül mutatós helyszíne volt az alkalomnak.

Az estét Gajdos László, a Vero Trade Hungary tulajdonosa és ügyvezetője üdvözölte a KEUNE új magyarországi partnereit, majd a családi vállalat tulajdonosa, Eelco Keune is bejelentkezett egy köszöntő videóval. 

Ezután indult a show! Joffrey Coning és Nancy Simpson a Keune nemzetközi oktatófodrászai egy saját kis teammel érkezett Magyarországra, és szinte azonnal belakták a H7 Rendezvényközpontot az előkészületek során. Összesen 8 csodálatos, magasszínvonalú – de stílusában teljesen eltérő – frizurát készítettek el és mutattak be, ezen túlmenően Nancy nem feledkezett meg arról sem, hogy bemutassa a márka széles termékskáláját, felhasználási lehetőségeit. A hazai segítőknek pedig az előkészület estéjén külön kis oktatást is tartott, aminek mindenki nagyon örült. Ahogy a színpadon is elhangzott: a KEUNE nem a legnagyobb szeretne lenni, hanem a legjobb! Ez egy 100 éve családi tulajdonban, saját fejlesztő, logisztikai és értékesítési rendszerrel rendelkező hajkozmetikai cégtől igazán nem kis kijelentés. 

A Fodrászinfó szakmai portál beszámolója szerint kifejezetten izgalmas márka a KEUNE, “sajátos, innovatív világával minden fodrásznak érdemes megismerkednie” – írja a lap. Olvasd el a Fodrászinfó beszámolót is az alábbi linken: https://fodraszinfo.com/keune-hungarian-grand-opening/
Képes beszámolóinkat pedig social media felületeinken találod!

A márka hosszú távú célkitűzése  már egy ideje elindult, mégpedig, hogy a fodrászok és a vendégek is csökkentsék ökológiai lábnyomukat, és ennek érdekében mindent meg is tesznek, többek között, hogy idővel a formulák teljesen vegánok legyenek.

Írj hozzászólást

Kosár